Αντιμετωπίζοντας Δύσκολους Πελάτες Στον Χώρο Εργασίας

Το Σαββατοκύριακο 30 & 31 Μαρτίου θα γίνει στη Χίο ένα μοναδικό σεμινάριο.



Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των παραπόνων είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την φήμη της εταιρείας σας και την αφοσίωση των πελατών σας. Για την ακρίβεια, τα παράπονα των πελατών αποτελούν ευκαιρία όχι μόνο για να ικανοποιήσετε τον συγκεκριμένο πελάτη αλλά για να τον κερδίσετε πίσω, να δημιουργήσετε μία καλή φήμη και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη κι άλλων πελατών.


Σκεφτείτε μόνο ότι για κάθε παράπονο κάποιου πελάτη στο διαδίκτυο αντιστοιχούν συνήθως καμια 25αριά ακόμη πελάτες που αισθάνονται το ίδιο αλλά δεν είπαν τίποτα. Και δεδομένης της ευκολίας που δίνουν τα social media στο να εκφράζεις δημοσίως τη γνώμη σου για το οτιδήποτε, οι επιχειρήσεις πρέπει περισσότερο από ποτέ να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών.


Μάθετε τον ιδανικό τρόπο για να αντιμετωπίσετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη και να τον μετατρέψετε σε ευκαιρία διαφήμισης.



Μία επιχείρηση είναι ένα σύστημα σχέσεων που αποσκοπεί και υπάρχει για να δημιουργήσει ένα προϊόν ή να παρέχει κάποια υπηρεσία.

Οι καλές σχέσεις μεταξύ των συντελεστών μιας επιχείρησης συχνά δεν αρκούν για να μας εξασφαλίσουν αποδοτικότητα.

Το προϊόν ή η υπηρεσία από μόνα τους δεν εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών μας.

Οι πελάτες μας πέρα από το προϊόν ή την υπηρεσία μας αγοράζουν και μία σχέση.

Σε αυτό το εργαστήριο θα σας δοθεί η ευκαιρία να έρθετε σε μία πρώτη επαφή με βασικές δεξιότητες επικοινωνίας που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν έρχεστε αντιμέτωποι με «δύσκολους» πελάτες ή με δύσκολες καταστάσεις. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να διατηρείτε την ηρεμία σας και να μην «κουβαλάτε» τα προβλήματα της δουλειάς σας στην υπόλοιπη ζωή σας. Έτσι μπορείτε να αυξήσετε την δυνατότητα σας να έχετε σταθερούς και πιστούς πελάτες αλλά και να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας.

Συντονισμός & Οργάνωση

Βιργινία Γεραζούνη
Patrick D. Akrivos Ψυχοθεραπευτής

Πληροφορίες
Ημ/νία: Σάββατο 30/3 15:00-20:00 & Κυριακή 31/3 9:00-14:00.
Τόπος: Ξενοδοχείο Χανδρής, Χίος
Υπάρχει περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων!
Για πληροφορίες κ κράτηση θέσης καλέστε 6948829726.
Early bird registration: Έκπτωση για εγγραφές μέχρι 15/3.

Patrick Ακριβός, Β.Sc., M.A.

Βιογραφικό

Ο κ. Patrick Ακριβός, Β.Sc., M.A. είναι Ψυχοθεραπευτής και Σύμβουλος Ψυχικής υγείας, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβουλευτική Ψυχολογία(Middlesex University) και την Ψυχοθεραπεία (Pg.D. in Person-Centered Counselling, EFCT, Cert. in Focusing, Cert. in Gestalt, Cert. in Family Systems, Dipl. in Addictions Counseling). Είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Γονέων, Δασκάλων και Εφήβων στο σύστημα Gordon (Parent, Teacher Youth Effectiveness Training), καθώς και πιστοποιημένος εκπαιδευτής αποτελεσματικής ηγεσίας (Leader Effectiveness training). Ο κ. Ακριβός διαθέτει αντίστοιχη πολυετή εμπειρία στο χώρο τόσο της εκπαίδευσης γονέων όσο και στην παροχή συμβουλών και εκπαίδευσης σε στελέχη ελληνικών και διεθνών εταιρειών. Παράλληλα είναι ιδρυτής του «LifePaths: Counseling and Psychotherapy Services» και εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπευτής με εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια και διεξάγει ομάδες θεραπείας και συμβουλευτική οικογένειας. Έχει πλούσιο διδακτικό και επιστημονικό συγγραφικό έργο στο χώρο της Ψυχολογίας και έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος σε φορείς στο χώρο της πολυπολιτισμικής ψυχολογίας, των εξαρτήσεων και της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Είναι μέλος στην Ευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβουλευτικής, τo Βρετανικό Σύνδεσμο Ψυχολόγων και την Ελληνική Εταιρεία Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Προσέγγισης.